Sprawdź jakie są sposoby na pozostanie zrelaksowaną w ciężkie dni!

Nierzadko mamy wrażenie, że co chwilę spadają na nas nowe obowiązki i zmartwienia. Ciężko jest to pogodzić gdy ogromną część naszego czasu zajmuje praca, która często również powoduje stres i zmęczenie.
Gdy następnym razem poczujesz się przytłoczona i zestresowana wypróbuj którąś z prezentowanych przez nas metod!

9784f1d1caa4b4ae2984eba676871394
1. Pij zieloną herbatę
Nie tylko sam jej zapach działa kojąco. Dzięki zawartości L-Teaniny redukuje uczucie gniewu.

2. Żuj gumę
Dzięki tej prostej metodzie obniżysz poziom stresu!

3. Masuj dłonie
Pomoże to w obniżeniu poziomu stresu i uspokojeniu. Masuj kciukiem jednej ręki miejsce pod kciukiem drugiej. Możesz pomóc sobie kremem o relaksującym zapachu (np. lawendowym).

012c46d49ba8f86702ec88efee8f8915

4. Medytacja
Wspaniale jest mieć dużo czasu na wyciszenie się, jednak dobrze zrobi Ci nawet pięć minut spokoju. Czasami to wystarczy by stres opadł i wróciły Ci siły do dalszej pracy.

5. Ściskanie antystresowej piłeczki
Przenieś negatywną energię ze swojego umysłu i ciała na przedmiot znajdujący się w Twoich dłoniach. Taką piłeczkę możesz zabrać wszędzie!

6. Stań się bardziej zorganizowana
Jeżeli czujesz się zestresowana rzuć okiem na swoje miejsce pracy i mieszkanie. Jeżeli panuje w nich nieład zrób z tym coś! Gdy zaczniesz pilnować porządku w swoim życiu poziom stresu spadnie, będzie Ci się łatwiej odnaleźć. Dodatkowo, polecamy robić listę najważniejszych rzeczy do zrobienia. W ten sposób o niczym nie zapomnisz w wirze pracy i nie będziesz się dodatkowo stresować przegapieniem jakiegoś terminu.

600c5c4a1d5401f5a87302a40a22c68e

7. Ćwicz
Jeśli czujesz się przytłoczona ilością rzeczy, które musisz zrobić w tym tygodniu idź na siłownię, pobiegać lub po prostu się przejść. Wysiłek działa oczyszczająco, dodatkowo Twój organizm zacznie wytwarzać endorfiny, które poprawią Ci nastrój.

8. Wyjdź na dwór!
Gdy czujesz, że zmęczenie i gniew przybierają na sile – potrzebujesz odejść na trochę od rzeczy wywołujących te emocje. Wyjdź na zewnątrz na krótki spacer, zbierz myśli i wróć z odświeżonym umysłem.

Zobacz również

Komentarze

komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *