Nowa marka odzieżowa jesienią wkracza do Polski. Poznajcie Sferę!

Sfera jest hiszpańską marką odzieży tworzoną przez zespół 70 projektantów i (jak zapewniają twórcy) poddawana restrykcyjnej kontroli jakości podczas procesu produkcji. Do tej pory sklepy Sfera można było spotkać w Hiszpanii (tam powstała marka), Portugalii, Grecji i Meksyku, Belgii i krajach arabskich. W ostatnim czasie nastąpił dynamiczny rozwój i ekspansja również do innych państw. Już w październiku ubrania tej marki będzie można kupić również w Polsce.

Czy sieć odniesie sukces w Polsce? Trudno powiedzieć, szczególnie, że wiele marek odzieżowych z naszego kraju ostatnio uciekało. Wystarczy wspomnieć Marks&Spencer, Top Shop, czy Springfield. Bezpośrednim konkurentem Sfery będzie z pewnością Zara, również wywodząca się z Hiszpanii. Obie marki mają bardzo podobne ubrania, obie cechują się prostotą i minimalizmem, obie inspirują się najnowszymi trendami z wybiegów.

Pierwszy sklep w Polsce powstanie w nowym wrocławskim centrum handlowym Wroclavia. Centrum otwarte zostanie w październiku, a znaleźć będzie można w nim również inne nieobecne dotąd w mieście sklepy: Forever 21, Steve Madden, Uterqüe, Run Colors, Lacoste, Goldi, Jack & Jones, Yamamay, Carpisa, Loft37, Estée Lauder, Okaidi, U.S. Polo Assn., La Mallorquina, Tenatelli Optique, a dla dzieci: Okaidi, Petit Bateau i Tape à l’œil.

Na stronie Sfery dowiemy się, że jej produkty kierowane są do „kobiet, mężczyzn i dzieci, którzy cenią jakość i design”. Jak się prezentują, możecie zobaczyć w galerii poniżej.

Zobacz również

Comments

comments