Jak promiennie wyglądać śpiąc tylko kilka godzin? To proste!

Nic nie zastąpi ośmiu godzin zdrowego snu, co jednak w sytuacji, kiedy nie możemy sobie pozwolić na taki luksus? Co zrobić, żeby pomimo zarwanej nocy dobrze wyglądać? Pomóc nam może kilka sztuczek, dzięki którym rano będziesz świeża i promienna!

1. Cisza

Cisza jest kluczowym elementem dobrego snu, szczególnie jeśli mamy niego zaledwie kilka godzin. Wyeliminowanie bodźców zewnętrznych pozwoli spać lepiej i efektywniej, nawet w sytuacji kiedy zazwyczaj hałas nam nie przeszkadza i możemy spać w każdych warunkach. Zamknij okna, zamknij drzwi, wyłącz niepotrzebne, elektryczne źródła hałasu. Jeśli nie masz warunków, żeby spać w całkowitej ciszy – skorzystaj ze stoperów. Kupisz je w każdej aptece, a dzięki nim całkowicie odetniesz się od wszelkich hałasów.

2. Mgiełka do twarzy

Niezwykle popularne i niezwykle przyjemne nawilżające mgiełki do twarzy są prawdziwym hitem wśród modelek i gwiazd, a teraz zyskują coraz większą popularność poza światem showbiznesu. Zajmują bardzo niewiele miejsca, więc warto mieć je zawsze przy sobie i korzystać np. gdy musimy spać w podróży. Bezpośrednio przed snem należy rozpylić kosmetyk na twarzy, dzięki temu skóra zostanie odżywiona i nawilżona. Nawet po krótkim śnie będzie wyglądała zdrowo i świeżo.

3. Satyna

Pościel w której śpimy ma wbrew pozorom ma kluczowe znaczenie dla jakości naszego snu. Najlepsza jest jedwabna i satynowa. Jedwabne poduszki w naturalny sposób regulują ciepło – latem chłodzą, zimą utrzymują ciepło. Oba materiały, nie powodując tarcia i uciski, są całkowicie bezpieczne dla włosów i cery.

4. Retinol

Retinol, czyli po prostu witamina A, przynosi wiele korzyści i stanowi jeden z czynników zapobiegających starzeniu sie skóry. Przeciwdziała utracie elastyczności, przebarwieniom i zmarszczkom. Reguluje wydzielanie łoju skórnego i zwęża pory. Przed snem można nałożyć na twarz preparat z retinolem, co pobudzi złuszczanie martwego naskórka. Rano skóra będzie dzięki temu rozjaśniona i gładka. Jeśli w ciągu dnia również będziemy stosować kosmetyki z retinolem zapewnimy sobie długotrwały efekt jego działania i dobroczynne działanie uzyskamy nawet jeśli nie będzie możliwości nałożenia maseczki przed snem.

5. Maseczki w płachcie

Sheet mask, czyli maseczka w płachcie, to hit ostatnich miesięcy. Zawierają duże ilości składników nawilżających i już w kilkanaście minut potrafią doskonale odżywić skórę twarzy. Maseczkę tego typu możesz nałożyć przed snem, lub po prostu się w niej zdrzemnąć. Zastosowana po przebudzenie da skórze zastrzyk energii i substancji odżywczych szybko poprawiając jej wygląd.

A wy macie jakieś sprawdzone metody na dobry wygląd po krótkim śnie? Podzielcie się komentarzach!

Zobacz również

Comments

comments